Tunnen oloni huijatuksi. Kumpikin sukka on tehty omalta kerältään. Eihän sitä talven pimeydessä huomaa, että kerät ovat ihan eriväriset. Tänään vasta huomasin, kun päivänvalossa oikaisi sukat kuvia varten. Kerien värijuoksut eivät muutenkaan jatku samanlaisina loppuun saakka.
Päivänvaloa oli sen verran kitsaasti, ettei keltainen ihan näytä keltaiselta.
Lanka: Novita Aurora
Puikot: 4½



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti